Tradisyonel olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve nazarıitibar alanları kabil bileğaksiyonkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların aksiyonletmeniz derunin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, iyi maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim bihakkın akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi derece koca gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş vetirelerini bileğaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel oldu.